Om os

Assens Skakklub havde sin opstart i 1944, og holder til i foreningshuset “Gasværket” Ramsherred 52, 5610 Assens.

Vi spiller mandag fra kl. 19:00 til kl. ca. 23:00.

Sæsonen starter sidste mandag i august, og slutter sidst i juni.

Undervisning.

På billedet herover ses Ib Juhl og Johs. Klemmensen undervise nogle elever på biblioteket i Verninge. Dette foregår bl.a.  i hold om eftermiddagen, i samarbejde med “Dansk Skoleskak”.

Arrangementer

Det sker i forbindelse med arrangementer i byen, at vi sætter borde op, for at spille med tilfældigt forbipasserende, for at gøre lidt reklame for vores lille klub.

Vi vil rigtigt gerne have, at så mange som muligt fatter interresse for skakspillet, og evt. kunne tænke sig at blive medlem.

Klubaftener

Vi spiller som sagt på “Gasværket” mandag aften fra kl. 19:00. Her tager vi gerne imod nye medlemmer. Vi holder klubturnering, og holdturneringer i samarbejde med andre klubber, som vi enten besøger, eller som besøger os.